Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. március 1., hétfő

Március

Végre március van már csak 1 hónap( na jó kicsivel több de az az 1 hét már gyorsan elmegy) és végre láthatom a családomat, barátokat de jó is lesz. 1 hónapot leszek otthon.
Múlt héten pénteken hosszas keresgélés után végre találtam akciós repülőjegyet május 7. -én jövünk vissza a férjem tesójával. Itt lesz nálunk 1 hónapot legalább lesz élet nálunk majd megyünk minden felé. Haza felé lesz kis pihenőm Londonba így végre tudok találkozni Évivel, Katával, Zolival, és remélem Erzsivel is. Sajnos nem lesz sok időm velük, de beszélgetésre jut idő. Adós vagyok elég sok mindennel,de egyszerűen nincs kedvem semmihez úgy érzem mintha valaki szívná az energiámat egész nap tudnék aludni. Lehet még nem gyógyultam meg?
Rajtam kívül nincs még egy ilyen hülye aki ennyi vitamint enne. ( de van Kornél barátunk ő még rajtam is túl tesz haha).

Ezt a képet most csináltam ő majdnem minden este idejár megnézni maradt e valami a kukába amit meg tud enni. Hát nem édes?
Épp a maradék chipset eszi látszik amerikai :)))))))



3 megjegyzés:

Robi írta...

Óóóóó, az az egy hónap gyorsan el fog telni.:) Meg sem merem kérdezni, hogy kb. mennyi az az akciós repjegy.:S

A vitamin meg igenis jó és szép!:P Csak mindegyikből kb. azonos mennyiségűt kell bevinni.:)

Tinkmara írta...

Aludj sokat, ha azt kívánja a szervezeted és otthon majd egy kicsit feltöltődsz, felvidulsz. :)

Nagyon helyes kukásotok van, nemrég én is tettem fel ilyesmi képet. :)) Attól tartunk, beköltözik a tető alá megen és egyszercsak hatalmas csatazaj mellett megszül. Oi. :)) Múlt tavasszal volt 3 kicsi mosó. :)) Édesek. De nagyon pofátlanok.

Niki írta...

Jajj de aranyos!Tipikus amcsi-pofa!
Képzeld, én is hazamegyek, és szerintem egyszerre leszünk otthon! De én csak max 2 hétre megyek, mert munkából nem engednek el többre. Téged hogy engedtek el 1 hónapra??
(a hazamenetelemröl kérlek ne irj az oldalamra mert meglepi!)Mi 1000 dollárért láttuk a jegyet PHX-London-Pest utvonalon.Május közepétöl jóval drágább.